Utmattad & Hungrig

Nu sitter ja och porr i lägenheten hos ulla och john och fikar. Vi ha precis kommit hem från konserten, den va sjukt jävla grym! :) jag är glad att vi tog oss hela vägen och såg konserten. För när vi stod där ute och frös, blev nertrampad och öronen höll på att gå i kras av alla gälla tjejskrik - ville man vända och gå hem. Sen när vi väl kom in - fick man stå i ytterligare köer. Hela kvällen utom 2 timmar - bestod av väntan. Men om jag säger såhär, de va lätt värt de! :D imorn bli de stan och massa shopping, jag längtar efter att få bränna julkappspengarnapengarna ;D just ja, ikväll blev jag och mirja fotograferad med kenza, hon va lika fin som man trott :)

Kommentarer
Postat av: Chrisbrownsfru eller kasnke sverkers menmen

Alltså herregud :D

Fyfan känslan av att stå där - I LOVE IT!!!!

2009-01-23 @ 23:38:37
Postat av: fb

ÅÅÅÅÅÅH! jag o linn hade lust att börja lipa när du ringde å vi fick höra. ;'( <333333

2009-01-24 @ 18:37:30
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Åh, vad roligt att gå på Chris Brown! :)

2009-01-25 @ 10:41:17
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/
Postat av: mirja syster

va kul gumman:D <3

2009-01-26 @ 19:07:53
URL: http://missqueenshorty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0