tv night

Kvällen blev inte alls som ja trodde den skulle bli. Älskling hann inte käka den goda maten vi lagat, och ingen bex blev de heller för hon mådde dåligt, så istället ha ja spela monopol me bror och tittat en sväng på cry baby. Den filmen dör aldrig. Sen nu ha ja precis hoppat ur duschen och tittar på SatC. Sen efter de bli de 90210 och lipstick jungle. En riktig myskväll me andra ord. Men de känns skönt att bara ha en lugn tv kväll utan att behöva tänka på nått. Imorn är de tisdag oxå, Fasiken. Jag hatar tisdagar, den jobbigaste dagen på hela veckan. Sen kommer inte älskling hem imorn heller, han som bruka va min hero som gör att ja tar mig igenom dagen. Men ja ska ju va me anneli, så hon få va min hero ist ;) Näe, nu börja de på tvn igen, hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

eller hur, cry baby är helt enkelt bäst! De är det vänner är till för! love

2009-01-27 @ 21:23:32
URL: http://anlieah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0