totemdjur av kycklingnät?

Ja, de är precis va vi ska göra på skolan nu. Jag skriver om vargen, varför jag och vargen är lika. Okej, vi ha väl inte så många likheter, men de va de bästa jag kom på.. Resten av dagen ser ja inte fram emot. NO-prov, plusengelska och vargskapning av kycklignät. Näe, bajs dag.

Tur att den bli bättre så fort jag kommer hem, då ska ja packa de sista och duscha - sen bär de av till svall me porr! Första steget på våran fantastiska helg! Jag är så himla exalterad, kan knappt bärga mig!!

Imorse vakna ja halv 7. Bajs, en hel halvtimme innan klockan ringde. Inte va de av en bra anledning heller. Näe, älskling sov hos mig inatt - så jag har legat på samma sida av kroppen hela natten - så jag har skavt upp min höft. Ont som fanken gör de :/

Nu måste ja fortsätta skriva. Fanskap.

So long kamrater

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0