Stockholm stad

Ha jag och mirja tagit över idag! Vi anlände vid elva tiden, och gav oss hemåt runt 5. Lyckad dag kan man säga! Vädret ha varit piss, och från början hittade ingen av oss nått utav de vi letade - då vart man lite less. Men de är ju alltid så att när man shoppa så är första köpet de drygaste, men när man väl ha köpt en sak - då gå allt annat som på räls. Så under dom där timmarna hann jag med att köpa - Ett par jeans från JC, En tröja från H&M, En tröja från Gina Tricot, Ett par lackleggings från VeroModa, Ett par skor från Ohio, En väska från Accent, Örhängen från Creole, En Mascara från Kicks, Present till älskling från Mique, och en present till Ulla&John från In&Finn. :) Dagen va jätte bra, armträning till tusen att bära alla de där kassarna ;o Just ja, vi hann även me en mysig fika på nått café nån stanns, och kinamat på kungshallen! Jag älskar stockholm!

Nu ikväll är jag och porr ensam hemma, så vi ska njuta av vår sista kväll me massa snask och hyra film :) Lyllo oss va?


Jag saknar dig älskling.
Seeya!

Kommentarer
Postat av: mirja syster

va myyss :D <3

2009-01-26 @ 19:05:45
URL: http://missqueenshorty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0