söndag

Ja idag är de söndag, den jobbigaste dagen på hela veckan. Då menar jag inte fysisk jobbig eller så, för man är ju ledig så man gör ju vad man vill. Näe utan ja menar att de är dagen innan måndag. Dagen innan en helt ny skolvecka, med nya läxor, nytt arbete och nya prov. Näe söndag är bra fram tills kvällen, då blir de bara deprimerande. Men min söndag ha varit bra hittills. Jag och älskling vaknade vid halv elva av att klockan ringde, så då låg vi och mös ett tag. Sen klev vi upp, gjorde frukost och titta på saltkråkan :) Gud va ja älskar dom filmerna, så mysiga! Men nu tog filmen precis slut, så jag undrar va vi ska hitta på? Just ja, ja ha lovat att snagga Johan nu igen, han tycker hans hår blivit så långt? De tycker inte jag, men men. Hans önskan är min lag, haha :p Mams kommer och hämta mig mellan ett - två tiden. Så då tänkte ja skriva och fråga om de är nå folk på sprickhuset, så kanske man ska dit och hjälpa till. Annars bli de väl bara att ta de lugnt och packa, eftersom ja ska sova hos mormor imorn :] Sen ikväll hade ja även tänkt att gå ut och gå en sväng, om vädret tillåter dvs. Fast solen skiner ju nu så hoppas på att de inte blir så kallt!

Tack och hej, Johan jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0