se upp i backen för malmberg attacken

Som sagt, åkte jag upp till backen. Ingen Ellinor och ingen Emma. Ingen Mirja eller Anneli där heller. Så efter tio minuter började ja känna mig lite lurad.. Så ja tänkte att ja skulle åka upp själv, men då kom Christopher och åkte ensam så ja åkte me han resten av kvällen. Eller ja, de 35 kvarstående minuterna. Jag är så trött och de va så kallt så jag for hem tio över sju. Ja vet att de va onödigt att åka dit för 50 min, men nu vet ja iaf att hammarstrandsbacken inte är nått för mig. Men när ja kom hem och ändå va påklädd så tänkte ja att ja kunde göra lite nytta ändå. Så jag drog på mig broddarna och gick ut och gick. I en kvart. Sen pallade ja inge mer så ja gick hem. Läste mammas tant tidning sen hoppade ja in i duschen. Och nu ska ja föna håret, kolla på disney channel och ringa älskling sen så bli de sängdags för mig. Herregud, ja kan ju inte va så här trött jämt? Mamma har iaf köpt keso, så nu är de ett plus med att kliva upp på mornarna och käka frukost, haha.

Imorn är de onsdag, bajs estetisk. Okej - jag gillar estetiska dagarna. Förutom slöjd och idrott. Idrott va mitt favoritämne förut, men nu gör vi bara tråkiga saker hela tiden, så man känner inte hoppet för att byta om, gå på lektionen och byta tillbaks. Varför är ja så skolless för? Vi hade ju nyss lov? Förhoppningsvis bli de bättre när dansen börja nästa vecka. Äntligen! Nu behöver vi inte dansa disco heller, utan nu är de Street Only! Jag längtar! Plus att de blir mer dagar att träffa älskling. Tihi. Men efter skolan är slut, va ska lilla jag göra då? Hrmf, plugga engelska.. Mer då? Ja vet inte, kanske sova hos mormor? Kanske va me någon ja ínte vart me på länge? Städa mitt rum? Näe nu börja tankarna gå ur kontroll. Jaja, de märks väl.

Förresten måste ja bara säga att jag har världens bästa pojkvän. I love you.

tudiloo,

Kommentarer
Postat av: mamsen

tant tidning, passa dej. dessutom vet ja varför du är så trött..för lite näring och då orkar inte kroppen hålla igång, tänk på det du!

2009-01-28 @ 13:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0