pjuh!

nu efter mycke slit så ha ja äntligen fixa mina egna bilder på headern ! är inte helt nöjd än, men nu fatta ja ju iaf hur man gör ;) tack vare http://www.designadinblogg.se/, sjukt bra sida! ja ha titta runt på lite andra bloggar nu, å de förvånar mig att alla är så himla duktig på att designa sin blogg! ja ha noll ideér för min egen, men alla andra ha fått till sina jätte bra! bajs också.

hrmf .. nu är klockan kvart i sju, och äskling ha inte kommit än? va är de frågan om då, är hans bror sen från svall? ja håller tummarna att han kommer snart iaf, ja ha tråkigt å fryser :(

ja men medans ja suttit här dom här två timmarna, så ha ja hunnit fundera ganska mycke faktiskt. jag tror ja vill bli brunett! eller snarare sagt, ja VILL bli brunett. men ja är en sån där typisk person som tänker '' åh nej, tänk om de bli fel! '', eller '' tänk om ja inte kan få tillbaka min gamla hårfärg igen`? ''. ja vet att ja borde inte tänka så, för om ja inte skulle gilla de är de ju bara att färga tillbaka. jaa, försöka färga tillbaka iaf. näe, ja kommer nog va blond föralltid. nedrans bananer.

nä, nu är ja törstig igen. va är de me mig idag?
ciao

Kommentarer
Postat av: mirja syster

hehe fan va bra då, ska kolla in den disignsidan ja me ;P <3

2009-01-04 @ 15:05:43
URL: http://missqueenshorty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0