operation 007

Fick precis sms av bex. Hemskt att läsa de som stod i det. Dumma doktorer, dumma morfin, dumma allt. Bex hjärtat, ja hoppas du bli frisk nu. och att du slutar spy, för de är äckligt och dina fina tänder kommer frätas sönder. De är hemskt att få läsa sånt där, att få veta hur illa du ha de just nu, hur dåligt en av mina bästa vänner mår - och inte kunna göra något åt de. Men du ska veta att ja finns här. Du kan inte prata i tlfn än, vi få inte ses på 3 veckor - men mina tröst sms finns här hela tiden. Jag älskar dig, och de känns i hjärtat hur ont du ha de just nu. Men ja har gett Gud mina böner, för att du ska bli frisk är de viktigaste just nu. Jag klarar mig inte utan dig, och ja hoppas din hörsel bli bra - och att diu bli bra. typiskt att de här hände dig. Du som är en av de underbaraste och godaste människorna på jorden, få stå ut me sånt här. Näe, life's unfair. Men ja ber för dig raring, och i'm here all along.

Jag älskar dig, bff.

Kommentarer
Postat av: Lina

Fan vad hemskt! hälsa till henne så mycket!<3

2009-01-29 @ 16:02:14
URL: http://liinaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0