One more day

Tills sundsvall, stockholm, hovet och chris brown! Jag längtar sönder! Äntligen är dagen strax här. Som jag har gått och drömt, önskat att tiden kunnat gå fortare - och nu är dagen här. Jag & Porr kommer ha så sjukt kul, men va inte avis - vi kan ragga lite chris åt alla så de räcker och bli över ;) Näe, äntligen!!

Nu kom ja nyss hem från nyman. Ha varit där i nån timme me bex, elin, jimmy, tony, andré och brian. Och nyman såklart :D Jäklarns va fint han bodde. När jag skulle gå så skulle de andra käka, Nyman hade lagat kyckling och ris. Bannemig va gott de luktade! :)

Igår sov pälsk här. De va mys. Vi åt chips och massa godis och kikade på tre filmer ungefär. Jävla nerds vi är :p Ikväll kommer han sen igen, myyyyyys. :]]
Näe, nu ska  ja packa för den roligaste helgen med porr! :D


- Sån jävla frustration.

ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har väl inte fint? :O

2009-01-22 @ 20:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0