now it's all over

Ja, nu är helgen slut. Nedrans bananer, den har varit jätte bra - men nu är den över. Ja känner mig lite smådepp, men samtidigt är ja bara lycklig att den är över. För nu är det endast 4 dagar tills jag och porris sitter på bussen till sundsvall, och bara fem dagar tills vi sitter på bussen till sthlm - tills vi ser finaste Chris Brown live !! Jag kan knappt bärga mig, de kommer bli så sjukt kul! Den långa bussresan kommer inte va några problem, för jag och porr har aldrig tråkigt :) Och fatta konserten, de kommer kännas så mäktigt att stå där längst fram ( jag och mirja SKA stå först! ) och skrika med till låtarna. Vilken kick. Sen shoppa sönder stockholms gator på lördagen. Vilken helg de här kommer bli!

Men nu ska jag berätta va jag gjort den här helgen. Den som varit, alltså.
I fredags hoppade jag av bussen i bispgården runt 18.00 tiden. Där mötte älskling mig på spark, och skjutsade hem mig till han. Där när ja kom in hade alla börja käka redan, så ja skyndade mig att börja äta jag med för att inte vara efterbliven. Dom hade beställt pizza, till mig med! Mmmmmmm <3 Sen när alla va mättna och belåtna, kollade jag och pälsk på film hela kvällen sen. Ovanligt - inte. Men de va mysit ändå :)
Sen lördag: Börja med att vi vakna runt tio, far och gör ett ärende, sen när vi kommer hem käka vi frukost. Sen runt 12 bär de av till torget för att vara med Jessica medans älskling är med några boys. Jess och jag kollade på film, spelade nått svårt panikspel och hade de allmänt trevligt :) Banne mig va fint de är i hennes nya hus! Vid 14.15 åker jag och älskling hem igen, sen drar vi och Åke till backen för att hämta peter :) Johans mamma jobbade i caféterian där så vi fikade och hade de mysigt tills stängdags. Sen när vi kommer hem är jag & äskling så frusna att vi tar och bastar! Peter med. Så skönt! Jag vet inte varför man inte basta oftare, men de där behövdes iaf. Efter de blev de tacos! Favoriten numero uno. Kan aldrig få nog av de. Resten av kvällen bestod av vattenpipa, femkort, singingbee spelande, film & mys. En riktigt bra lördag med andra ord.
Och vad har du gjort idag då Moa? Jo, de ska ja säga dig. Idag drog ja upp arslet ur sängen redan klockan nio, för att hinna äta och smälta frukosten och piggna till lite innan träningen i forshallen kl 10. Jag var grymt nervös att jag skulle bli utanför, damlaget har ju sina kretsar, men de gick riktigt bra! Allt utom kondisen då, men de kommer väl ;p Sen va träningen klar 12 så då hämtade älskling upp mig. Så resten av dagen ha bestått av en promenad upp till backen, filmtittande, mat, och besök hos Johans mormor och morfar. De va kul att få hälsa på dom :)

Imorn ska jag följa med Thildedenvilde hem, så då bli de inget bloggande. (men eftersom ja knappt bloggat på en vecka har väl alla glömt bort att min blogg existerar, så ni saknar mig nog inte. Haha)

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0