no he can't read my pokerface

Är me pelinnpappiljott nuva :) Trevligt, de va längesen det bara va du och jag. Hittills har vi bara hunnit gått ner på time och hyrt filmen dumpad, sen har vi tittat på tv, pratat massor och sett filmen vi hyrde. Den visar verkligen att alla läker sina sår på olika sett, och att man faktiskt finner kärlek igen. Så hang in there. Den va också jätte rolig, fast inte min nya favoritfilm om man säger så :p Nu vet jag faktiskt inte va vi ska hitta på, men om jag känner mig och Elin rätt - så kommer vi hitta på nått inom kort ;) Ja har också pratat me älskling nyss, stackarn börjar skolan imorn. :( Själv har jag ju en dag underbart jullov kvar. Fast jaa, dagen innan skolan känns bara som en helt vanlig deprimerande söndag. Då man fixar allt inför skolan dagen efter, och börjar ta det lugnt för att orka med allt lärarna har att komma med. Ja du, sista lovdagen är inte så bra.

Nä, nu ska vi hitta på nått va, tjolong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0