laktosfri

Nu ha ja precis kommit hem från kyrkspelningen. Dom va jätte bra, men hela alltet va väldigt drygt. Inte nog med att ja vantrivs i kyrkor och hatar psalmer, utan jag åt vanlig fil till frukost så eftersom jag är laktos intollerant så mådde inte min mage speciellt bra :/ Nu har jag kommit hem till älskling iaf, ska väl lägga mig och vila strax. Fasiken, varför åt jag fil när jag vet att de inte är bra för mig? Men men, man lär sig av sina misstag, antar jag.

Alla har skrivit nånting om det nya året, nytt år - nya krafter osv. Så jag tänkte att jag också skulle göra de.
Jag själv och alla omkring mig, har känslan av att 2009 kommer bli ett riktigt bra år. Kanske är det för att året inleddes så bra? Annars kan det vara för att man mår bättre nu och kan släppa alla problem man gick runt och bar på förra året? Eller kanske för att modet är så sjukt snyggt i år? För mig är det alltihopa. Ja, 2009 ska bli ett bra år. Jag har redan börjat planera massa saker jag ska göra i år, och de här gången är jag säker på att de mesta kommer att hända. Och det här året har jag ju älskling vid min sida, inte bara från april - utan hela året. Jag kan inte säga nått dåligt och de kommande året, utan allt känns så bra. 2009, hör ni hur bra de låter?

Ikväll ska Elinbabe sova hos mig. Det kommer bli mys, näst sista dagen på lovet. Jag tycker så synd om Johan som börjar skolan redan imorgon, när jag själv har turen att börja på torsdag. Tur att vi bara går i skolan två dagar den här veckan, mer än så är ja inte redo för, haha.

Kommentarer
Postat av: calle bildt aka utrikesministern

mja världspolitiskt sett så har det varit en riktig kass början: stort terrordåd i bombay (slutet av 08), israel anfaller gaza drygt 500 döda än sålänge, ryssland stoppar gasleveranser till ukraina vilket lär trappa upp de redan spännda förhållandena mellan västmakterna och ryssland ytterligare, utöver det har vi en allmänt rådande finanskris och början på lågkonjunktur

2009-01-06 @ 13:47:22
URL: http://carlbildt.wordpress.com/
Postat av: Fredde aka Statsministern

gamla sur-carl har rätt den här gången faktiskt, 2009 kommer bli ett jobbigt år, det satsar jag mina sista hårstrån på. Och du ska veta hur mycket dem betyder för mig, de döljer ju nästan flinten. stekig blogg föresten, nästan bättre design än på carls =)

2009-01-06 @ 17:26:59
Postat av: mamsen

du har ju tabletter du skulle kunna stoppa i väskan så är det inga problem att käka fil.

2009-01-07 @ 14:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0