kyla ända in i benmärgen

För en timme sen kom ja hem från konfa övernattningen. I mitt tält sov de flesta inte mer än två timmar inatt, och  Albin s.k eldvakten strejkade vid 5 så i 3 timmar har man legat och frusit på ett hårt liggunderlag. Men ja antar att de är en part of the deal när man tältar? Ja men igår natt blev de traktordäcks åkning runt ett tiden. Sjukt kul när vi krockade, haha. Sen så blev de chilinötskrig, datelinjen, skitsnack, olika jag-har-aldrig-lekar, bus me håkan och massa mer. Sjukt kul kväll om man bortser från att vi va tvungen att sätta upp tälten och plocka ner dom. Imorse va man inte på bästa humör för städning, och jag fryser fortfarande och är trött som ett as. Tur att ja ska till älskling, jag sover så bra me honom! Imorn bli de träning i forshallen kl 10-12, jag känner inte hoppet för att kuta runt där som en idiot och jaga en boll som bara rullar iväg. MEN jag måste tvinga dit mig själv ändå. Hoppas thilde har ett par shorts som ja kan låna bara, annars blir de kris. Idag blev min familj en person mindre. De är sorgligt, men vi klarar de tillsammans. Jag kommer sakna dig, men håller hårt kvar minnena. <3

Nej,  nu skriker hårfönen mitt namn!


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2009-01-31 @ 21:36:41
URL: http://anlieah.blogg.se/
Postat av: mirja

fan va kul:P men shiiiiiit hur kan i tälta nu :O:O:IO galna :P <3

2009-02-04 @ 21:53:16
URL: http://missqueenshorty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0