idag är de lördag igen!

Yesss. :] Inatt sov pälsk hos mig, de va riktigt mys! Vi tittade en sväng på let's dance, fast mest för att se blondinbella dansa, och hon var ju riktigt duktig! I framtiden skulle ja med vilja va me i programet, sjukt kul att få dansa alla olika stilar! :) Men ja, vi ska inte börja planera nått nu :p Ja men sen åkte vi spark ( älskling skjutsa mig (a) ) ner på time och köpte dricka&godis :)) Så då vart de myskväll me massa godis, mys & harry potter. Sen såg vi även lite av nyaste Indiana Jones, men jag var så trött så ja slockna efter 20 min typ. Idag vakna vi runt halv tolv, och sen dess har vi bara hjälpt mams med att städa bort julgranen, alla tomtar osv. Fast sen när hon skulle börja dammsuga osv åkte vi hem till bgården istället, hihi. Så nu sitter ja här i köket och lyssnar på Johan och hans pappas intressanta samtal om byns alla människor :p haha.
Näe ikväll bli de myspys för ja och älskling ska fira våran niomånadersdag på riktigt ikv, och vi ska ladda hem en film som verka ganska kul, minns inte va den heter men skriver sen ;p

Nu ska ja skaffa mig ett liv.

Ajöss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blondinbella sög ^^

2009-01-10 @ 16:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0