I said BRRR, it's cold in here

När väckar klockan ringde imorse på 10 vart man ju allt annat än glad, speciellt när de stod ''Gå ut med Izzy'' på skärmen. Men ja hade ju lovat mams så de var bara att kämpa sig upp ur sängen, kasta på sig kläder och gå ut med hon. Sen råkade jag väcka Elin med, så vi gick ner och åt frukost istället för att fortsätta sova. Efter frukosten bar de av ut i kylan mot time för att lämna tillbaka filmen vi hyrde igår. Det var sjukt kallt och de kändes som att vi inte kom nån vart, som att vi gick en evighetspromenad, typ. Men sen när vi väl kom hem igen - gud va skönt de va. Jag kastade mig framför värmen som sprutade ut ur kamin i vardagsrummet. Men ja visste att de inte va över. Utan vi va tvungen att gå ut och offra livet igen, men nu gick de bra. De va inte lika kallt - eller okej de va de visst - men de gick snabbare att gå den här gången. Så nu är allting jätte bra, jag har precis tittat på DH, och ska strax hoppa in i duschen. Ikväll ha ja inga mer planer än att samla krafterna för skolan imorn, suck.


så här har jag sett ut hela lovet. osminkad & mjukiskläder.


Kommentarer
Postat av: Lina

ny blogg.www.LiinaEngstrom.blogg.se :D

2009-01-07 @ 15:17:41
URL: http://liinaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0