fröken moa!

Ja, idag ha ja fått varit lärare. På två engelska lektioner! Lotta ha nämligen tappat rösten, så jag fick ta hennes plats. De gick riktigt bra, min klass är ju så snäll :] Sen resten av dagen ha gått bra med, förutom att ja frysit väldigt mycke eftersom de är minusgrader i skolan. Menmen. På livskunskapen så lekte vi kurragömma, Lotta och Eva gömde sig - vi elever letade. Haha, sjukt. Men jag och porr hittade dom! :) hiih. Idag ha vi med börjat me astronomi, intressant faktiskt! nu kanske NOn bli lite roligare framöver?

Efter skolan följde ja me annli hem iaf. De va mys, kolla på tv och ta igen oss lite granna. behövdes <3 Sen nu när ja kom hem pratade ja me älskling, trevligt.

Men nu ska ja kasta i mig korv och makaroner innan jag ska pallra arslet upp till backen och faktiskt åka! Folk har stor inverkan på mig .. . . . . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0