back to reality

GRATTIS FRIDA PÅ 15 ÅRS DAGEN :) <3

Gud va hemskt de va imorse när väckarklockan ringde tio över sju. Jag snoozade typ fyra gånger, och kände verkligen att jag bara sovit fem timmar inatt. Näe, jag skulle vänt på dygnet redan på slutet av lovet. Men sån tur är så är de fredag imorn, och sen helg kära helg. Första skoldagen va värre än vad jag trodde. Den första lektionen vi hade var matte, den andra också för den delen. Alltså seriöst, matte? De är de värsta man kan starta med efter lovet. Men med nöda och näppe tog ja mig igenom dom där hemska timmarna. Sen har vi bara haft vanliga lektioner som är helt okej i vanliga fall, men idag var det en jävla plåga att höra från alla håll och kanter ''Moa, kommer du? Lektionen börjar.'' Jag är så otroligt trött, och de bli verkligen tidig kväll för mig. Sen så var de pannkaka till lunch, jag åt en pannkaka - innan magen upptäckte att de va mjölk i den. Så i tre timmar har jag gått runt och krampat för att jag inte hade laktos tabletterna med mig som kunde dämpa allt. Nej, så smart är jag. Men de ska ja tänka på iaf, att jag måste ha me mig dom. Man vet aldrig vad för lunch som bjuds på i skolan.

Så allt jag kan säga om dagen är : Dumma väckarklocka. Dumma matte. Dumma skola. Dumma pannkaka. Dumma kramp. Dumma trötthet. Dumma mig.

Om en halv timme ska älskling ringa, och tur är de - han är de enda bra idag. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0