9 månader idag.

precis idag, är det exakt nio månader sen jag fick min drömprins. sen jag fick känna äkta kärlek för första gången. jag kan inte förklara känslan, hur det kändes när du blev min. den femte april, tvåtusenåtta. den bästa dagen i hela mitt liv, de bästa nio månaderna i hela mitt liv. och fler ska de bli. johan andreas hedström, jag älskar dig mest i hela världen. du får mig att känna som ingen annan fått, jag kan inte förklara hur lycklig du gör mig. jag kan inte tänka mig ett liv utan dig, utan din närhet, din värme, dina tröstande ord och ditt vackra leende. du är underbarast i världen, och du är anledningen varför jag är så lycklig idag. nio underbara fantastiska månader, och fler ska de bli. johan, jag vill dela resten av mitt liv med dig.
jag älskar dig.



idag vakna ja å porris runt ett tiden - FÖR sent kan ja säga. så vi klev upp å käka frukost osv, sen så trotsade vi kylan och gick till mig. där kastade ja mig in i duschen, sen kom älskling och fredde å hämtade upp oss. efter de bar de iväg till bispgården! så idag ha jag å älskling bara kollat på film, myst och ätit älsklings goda hamburgare! :) vi tittade på The Dark Knight, den va okej. fast inte så bra som ja trott, men den va helt okej. sen nu ska vi försöka se Yes Man, men den funka inte ;/ aja. imorn bli de antingen å titta på pälsks spelning, eller att ha sovmorgon .. hmmm..

see ya later alligator

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis! :) <33

2009-01-06 @ 00:01:19
URL: http://bergvalljenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0