1 hour left

Av skolan, nu alltså. Dagen idag ha varit helt okej, men nu vill ja bara hem. Älskling kommer hit om en halvtimme, och vi slutar halv tre idag, så jag hänger kvar. Efter skolan ska jag packa till konfa övernattningen ikväll, de kommer bli kul tro ja :) Iallafall, ja ha nyss hållit ett föredrag om mitt totem - musiknoten. De gick väl sissodär me tanke på att jag inte ha skrivit fakta om musiken, utan hittade på allt eftersom. Way to go Moa ;/ Men men, ja skyller på att de är fredag och jag är trött. Plus att ja försov mig med 30 minuter imorse. Men de gick bra ändå, för mamma gjorde frukost åt mig och vi fick skjuts till skolan satt :) De är meningen att jag och Elin ska skriva en berättelse nu, men ingen av oss har någon fantasi kvar. Eller vi har massor, men inget som man kan lämna in till läraren.. Hm, jag ha ont i magen och de va bajs till lunch.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0