vem fan bryr sig?

Matchen i måndags var uruselt spelad av timrå. Herregud, dom lulla bort bollen, stod och sov på passningarna, och sket i alla returer. Dåligt spel de första två perioderna, men sen den tredje tog dom igen sig. Spräckte nollan, och matchen slutade med 3-2 till Förlunda. ;//

Anyway. Inatt sov älskling hos mig. Det var mys. :)

Idag på skolan hade jag bara en lektion, de va skönt. Första lektionen var jag inte på p.g.a musikalträning. Andra lektionen va idrott, där va jag med. Sen var bilden och HKn inställd för att hela skolan skulle på föreläsning på centrum. När jag kom dit trodde jag att de bara var något typiskt snack om hur jorden håller på att gå under, hur dåliga vi människor är osvosv. MEN så fel jag hade. Föreläsningen var riktigt intressant, och de gav mig en tankeställare eller två.

När den va klar skulle jag egentligen ha slöjd, men eftersom att kära Carina slutar i våran klass, och på hela AO på fredag, var jag uppe i bilden och hjälpte till med hennes avskedspresent. Det är så sorgligt, Carina har varit maskoten i våran klass. Den som alltid stöttar, hjälper till, håller koll, ja - vårat hjärta helt enkellt. I fyra härliga år har hon varit med och sett oss växa, hjälpt oss att växa - och nu är de dags att sluta. Dumma rektor som skär ner på jobben, varför Carina? Men jag antar att det inte finns något att göra åt det, så jag önskar henne all lycka till på Kullsta, och jag kommer sakna henne massor. Så sorgligt det kommer bli på avskedsfikat på fredag. :(

Idag följde jag med elin hem efter skolan. :) De va längesen! Vi tittade på tv, snacka skit och tog igen lite. :] Vi skulle egentligen på stjärnkväll ikväll, men eftersom det är så mycke moln ute blev det inget.

Jag kom hem för en stund sen och har precis gjort klart hemprovet i svenska som ska lämnas in imorn. Fy bubblan va prov det är nu alltså. ;/ Engelska prov med imorn, men en viss källa säger att det ska vara ganska lätt ........

Näe, grey's nuva!


Kommentarer
Postat av: :/

vilken carina?

2009-02-26 @ 16:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0