Värsta grey's anatomy!

Nu ha ja spenderat ett dygn på sjukhuset, östersund. Ja kom hit för att kolla järnvärdet, blev akut inlagd för att min puls var för låg. Så nu en rad olika tester, maskiner runt halsen, blodprov osv senare - så visa de sig att de är inget fel på mitt fina hjärta. :) tur där, jag orka inte me massa mediciner. Så om tjugo minuter ska ja få byta rum från hjärtenheten till barn och ungdom. Tur - där få man använda mobilen. Plus att jag förhoppningsvis få tv på rummet så ja kan hyra film, ist för att behöva gå till tv-rummet och slåss med gamla tanter om vi ska se på fyran, ettan eller barnkanalen. Annars ha min resa här varit lugn. Mer information kommer sen!

Kommentarer
Postat av: Marina

Men gud vad är det som har hänt?!:S

2009-02-03 @ 15:17:29
URL: http://johanssonmarina.blogg.se/
Postat av: Anonym

ojojoj, shit va läskigt jue, ;( <33

2009-02-04 @ 21:13:27
Postat av: fb ffs.

oojjjj. läskigt värre. ;( <33 kry!

2009-02-04 @ 21:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0