timrå ik

Igår när jag kom hem  från svall kom älskling å sov hos mig :) myspys, vi lyckades gå igenom en hel del filmer på vårat maraton ;) Anyway, första lektionen idag fick vi ha engelska ist för mentor. Efetrsom att Lotta glömt att gå igenom en grej med oss som vi ska kunna på provet - IMORN. Panicattheenglish. Menmen, Sen va de idrott. Då spelade vi lite volleyboll där vi tjejor vann (h) Sen skulle vi ha friluftsdag så då blev de rast från 10-11. Ävebn  när vi skulle till matsalen hade nått dampbarn kasta massa snö där så de va typ en sjö me vatten utanför. Väx upp, herregud. Jaja, sen kom älskling och han och jag gick rundan runt kullsta upp till backen. De va drygt som fan för att de snöade hela tiden, och de va svårt att hålla min frustration på alla snöflingor som ramlar i mitt öga inne, men jaa. Annars va de mys att gå med pälsk. :) När vi kom hem vid halv ett fikade vi och la oss framför en film. Vi båda somnade mer elr mindre. Men de va skönt. Sen kl 3 åkte älskling hem till stan igen, och jag upp hit till mormor&offa. Nu ha ja nyss käkat och hjälpt offa med fika så snart drar vi till timrå för att kolla på match! MIN FÖRSTA RIKTIGA MAAATCH :D Timrå - Frölunda. SVIK MIG INTE NU!

Aja, Ni få läsa om upplevelsen senare. :)
+ att jag saknade er med när jag va borta, mamma och elin. :]

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0