stan idag

yees, idag är de daaans! Östersund, here we come! Jag va ju inte me sist, men de ska nog gå bra idag iaf :) Nu ha ja NO, tråååkigt. Vi ska skriva om rymdmänniskor, ? Menmen. Sen är de bara två lektioner kvar - SEN är de äntligen time för de roliga idag! MIRJA,MOA&ELIN, jag har saknat oss. <3

Efter dansen ska jag till älsklling och sova där, ska ju inte på skolan imorn. :) Lyllo mig, som kan sova ända tills tolv! :D

Nu dampa elin me massa fjortizspråk som : fett naaaajs, tagga osvosv. haha ccccccccccp.

Kommentarer
Postat av: bexbästisfestis :)

wtf? ingen skola? när jag kommer tillbaka ;o vrf? >.<

2009-02-10 @ 20:32:23
Postat av: sofie

Fast de är ju inte fjortis att säga fettnice och tagga :)

2009-02-12 @ 00:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0