spooooortlov

Oh yes. Nu är de freedom alltså. I nio dagar, innan skolan är tillbaka. Gissa om ja ha planerat in under de dagarna? :)

Idag va dan slapp. Första lektionen satt jag och ritade, för jag är nämligen klar med allt. Sen hade jag pluseng, där vi bara satt och skrev ner massor till filmen vi ska göra efter lovet. :) Sen va de matte, hade b-prov. De va skit svårt ;// Efetr de va de mat - tacos. Jag tycker inte skolans ''tacos'' kan räknas som tacos, för de ha inte ens hälften av ingridienserna till de. Inte ens riktigt bröd ;s men men. De mättade magen bra :) Sen efter de va de engelska, JAG höll i lektionen. Förlåt alla om den blev dryg, men jag kom inte på något bättre än hänga gubbe och heta stolen :$    ..  Sen va de svenska igen, men då fixade vi bara till fikat, och sen sista lektionen blev de massa fika! Smaskigt som fan, men alla fick ont i magen? haha. Aja. När ja kom hem gick ja ut med pizzy, kollade på gilmore girls och lagade mat. Sen ha ja snacka me bex i tlfn ett bra tag. De va kul, behövdes! Nu är jag mätt och belåten och mams ska skjutsa mig till bgården. Så kvällen kommer bestå av att sitta på puben och kolla på älsklings spelning, lycka till :) be there vettja, 30 spänn tro ja.

men men, ciao bella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0