päron

Åt jag nyss. Ja ha precis kommit till mamsens jobb, så jag ska sitta här en timme medans hon är på möte. Dagen har gått bra, vaknade runt tio tiden. Så jag och älskling ha mest legat i sängen och myst hela morgonen. Fram tills klockan ett då jag skulle in och träffa mams. De va mysigt, och de behövdes med tanke på att jag ska va i svall hela helgen så vi kommer inte träffas något. :/ Dansen igår gick bättre än förra gången iaf. Tur de! Och imorn ska vi på studiebesök på kyrkan när jag egentligen skulle ha hk prov. Ha skjutit upp de två veckor nu eftersom ingen tid passar, men jag ska försöka göra de imorn på matten eller NOn. Sen bli de tidigare konfa eftersom alla slutar kl 2. Men de är bra, för då få vi sluta tidigare oxå. Vilket är bra för mig eftersom jag ska följa med porris hem, men jag kommer inet kunna stanna längre än till sju eftersom jag har matte prov, engelska prov och svenska prov som ja måste plugga till. Fasiken.


Jag älskar dig Johan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0