livets träd & lärljungen johannes

Ja! Ni förstår nog vad jag pratar om. Eller, ja ni förstår väl att de är sånt där kyrksnack som prästarna pratar iaf. Jo hela åttan va nämligen på studiebesök i kyrkan mellan 12-14 idag. Jag och Thilde GICK ända upp till kyrkan! De tog typ 40 minuter, och trots att jag hade så mycke kläder man kan ha på sig frös jag nästan ihjäl. Men jag trodde inte min sista stund var kommen förrän vi satt i gamla kyrkan där de va -30 ( NO KIDDING ). Sån tur va lyckades min rara klass flirta ut sig efter 20 min. Vi fick sluta kl 2, och då satte konfan igång direkt. Så då fick vi sluta klockan 4 oxå. Vilken var väldigt bra eftersom jag följde med porris hem, så då hann vi vara me varann lite längre. :) Vi hade girltalk, spelade buzz, monopol & lekte plipp med hennes lillebror. Sen kom Anna-Lena och hämta mig och jag for hemåt till läxorna. Alltså de är sjukt, jag har två prov imorn, ett på tisdag, ett på måndag antagligen + ett hemprov som ska lämnas in på torsdag. Jag har inte tyckt att åttan varit så jobbig som alla säger att den är, men nu börjar jag förstå va alla snackar om .. Men men, i'm hanging in here.
Imorn är jag ledig sista timmen, för då bär de av till Sundsvall! Jag får åka med Anna-Lena, Fanny och Robert sån tur är, så då slipper jag ta bussen. :] Jag ska va hos Suss hela helgen, de kommer bli skitkul! Fast lite surt är de att de kommer ta så länge innan jag få träffa pälsk igen, fast vi hinner ju ses ett tag på söndag. :)) <3

Tjolahopptjollahejsansa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0