Grattis Sonny, Grattis farmor

Nu sa mamma för 30 minuter sen att vi skulle åka till farmor. Men nej. Istället får vi främmande som sitter och dricker whiskey nere i köket. Jävla hallelujah moment. Aja, torsdag idag. Dagen började itne speciellt bra med tanke på att de första man fick höra var : De är -30 grader ute.. FAN! Jag vill inte ha så här kallt, jäkla skit. Imorn är de friluftsdag också. Jag ska gå, men still - de är ju sviiiiiiinkallt. Resten av dagen ha gått bra. Jag va duktig och jobbade på svenskan, trots att jag hade tillgång till alla sidor på datan. Ja skrev faktiskt två sidor om Buddhismen. Vilket är ganska intressant men otroligt drygt att skriva om. Efter skolan bar de av till församlingsgården där de va konfirmation - igen. Men de gick bra de med. Synd bara att kylan tränger igenom alla husväggar så de känns som att de är minusgrader inne med. Jag längtar tills sommarn. Då man slipper tjocka feta yllekläder och kan klä sig snyggt och skönt med dom där mini shortsen och bikinitoppen. Näe fy bubblan för vinter. Fast jag ska ju till fjällen med älskling på lovet, så då få de gärna va snö. Men efter de - puts väck. Jag hade tänkt att va me porris ikväll, men eftersom att mams blev sen så visste jag itne om vi skulle till farmor elr inte. Men förhoppningsvis ska jag va me gurlsen imorn kväll. Lääängtar. Och snart är de alla hjärtans dag! Mys som fan med älskling alltså. <3 Jag längtar.

Nej nu ska jag ta tag i mitt liv.

Tack och hej, Johan jag älskar Dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0