flurr sussie & moehoe

Ja igår klockan halv fyra anlände jag till sussie på solgatan i sundsvall. :) Sen dess har vi kollat på film, käka massa go mat,, käka snask, gått på stan och fynda en present till mams, ett par jeans & en tröja till mig, samt kollat en bit på melodifestivalen. Vi ha åsså snackat massor, vilket varit skönt. :) Sen ikväll ska vi se hot chick, de behövs efter meloditråkivalen. Varför är alla bidrag så jävla dålig för`? ;s Aja. Jag saknar älskling massvis, annars är allt helt okej. :) Imorn åker jag med tre bussen hem, så jag måste stänga av telefonen inatt så jag ha nått batteri tills dess. (jag var smart och glömde laddaren hemma.) Imorn kväll så följer även älskling med mig hem en sväng tro ja. Hoppas han sover över (a) Sen på måndag så ska jag till timrå och kolla på match mot frölunda. Kom igen nu grabbar!
Resten av veckan ha ja planer hela veckan, och sen är de sportlov! FINALLY. Fjällen med älskling. Komma bli bäst. <3

Näe, nu ska jag va lite social me flurr sussie, den lilla tid vi ha kvar tillsammans. :)

ciao

Kommentarer
Postat av: ELIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Saknar du inte mig??!?!?!?!?!??!?!?!

2009-02-22 @ 22:12:30
Postat av: mamsen

och mej???

2009-02-23 @ 10:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0