fettisdagen i förskott

Nu ha jakäöka årets första semla! mormor hade precis bakat dom, så de va varma och goda! Plus att jag fick vaniljkräm i min istället för grädde :D hihi. Nu há jag och max försökt ladda ner patiens till mormor, men de funka inte riktigt.. någon som vet hur man gör? Snart ska vi hem och laga mat, kyckling a lá malmberg ;) De komma bli mums!

Men först ska ja vinna över Max på kort. As usual!

Kvällen kommer va en riktig syskon kväll.  Laga mat me brorsan, baka me brorsan - tv me ´brorsan! Men de komma bli kul tro ja, för han är rolig att va me, min bror :) Men sen bli de Lipstick Jungle och 90210!

Kommentarer
Postat av: mamsen

men baka,,, vart tog det vägen...

2009-02-10 @ 12:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0