en promenad idag

Först när jag kom till skolan hade vi svenska. Jag håller ju på med ett arbete om buddhismen där, och de gick s´kit bra. Jag hann skriva en sida så nu har jag bara en kvar! SEn hade vi pluseng, där fick vi höra väldigt chockerande nyheter : Rektorn funderar på att ta bort plusengelskan till hösten!!!!!!!!!! AAAAAAAAH ÄR HON KNÄPP I HUVET?! Precis så tänkte nog alla vi i pluseng gruppen. Alltså seriöst, ta bort den och bilda en stor baseng grupp? De funkar ju inte. Vi som behöver svårare engelska kommer ju inte lära oss något. Bajs rektor. Aja men då fick vi skriva ett papper med orsaker varför vi skulle ha kvar plusengelskan, så nu få Lotta slåss för oss! Men sen blev de lunch. KROPPKAKOR. MEn de fanns spaghetti & köttfärssås med sån tur va :') Thilde ditchade mig och malin för curlingen, så de blev bara vi, Linnea och bepps. Men de gick finemang. Vi gick till backen på en timme, så min dag slutade klockan 12 :) LYLLO MIG VA?

Nu ha ja precis kommit upp till mormor och käkat risifrutti. Jag älskar risifrutti.
Men tvn i lillrummet är trasig, och offa ha tvn just nu. Så när han har käkat lunch kanske jag kan sno åt mig den ;) höhö.
Just ja, sen ikväll bli de nog porris :) de komma bli kul. De va längesen vi va me varann. Men vi få se va vi hitta på :p


Tills vidare - the hills.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0