Disney channel kväll

Att komma tillbaka till skolan kändes.. Annorlunda. De kändes som att ja inte varit där på ages. Men men. För övrigt har dagen varit helt okej, efter skolan blev de konfa. De va väldigt lite folk där, men de va ganska kul ändå. När ja kom in från kylan runt 17.15 tiden hjälpte jag mamsen me maten. Sen gjorde jag lite läxa och åt. Chilliconcarne, :D Sen nu ha ja lova bort datan till max, så de bli ett snabbt inlägg nuva. Jag må bra iaf, saknar bex bara. Resten av kvällen kommer bestå av tvn och MAX, antagligen disney channel och alla dess program som man mår så bra av! Hihi.

Tio månader idag. Med dig, världens underbaraste Johan. Du är min prins, min hjälte utan en vit springare. Jag älskar dig så mycke mer än ord kan förklara, och jag hoppas du vet att jag aldrig menar att svika dig. Du är mitt ljus i mörkret, min luft jag andas. Idag är det exakt 10 månader sen du blev min. 10 underbara, fantastiska månader har gått - och fler ska de bli. Jag ångrar inte en sekund med dig, och jag hoppas du blir den jag delar grav med.
Johan Andreas Hedström hjärta Moa Julia Maria Malmberg - since 5/4 - 2008.
Jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0