birsta city och huset själv med älskling

De är vad gårdagen bestod av. Först försov vi oss en timme, så vi anlände till Birsta lite senare än väntat. Men de gjorde ingenting, :) Hela dagen började med en sväng på elgiganten i jakt på en diskmaskin. Och när vi väl  hittade en så bar de av till OnOff där Peter skulle köpa GuitarHero. Han hittade ett och då blev de Ikea! Ingen skulle ha något speciellt där, eller jo - några ljus - men de är trevligt att gå runt där och kika ändå. Men så snabbt som rundan genom hela Ikea tog igår - så snabbt har jag aldrig gått där förut. Men de va rätt skönt ändå, att bara gå där och fantisera - utan att behöva leta efter något speciellt. Jag ska ju få en ny säng, så egentligen skulle jag ha tittat på såna - men ja hann inte. Sen efter Ikea blev de lunch. Kyckling och någon slags sallad - de va jätte gott! Älskling tog också likadant, men han är ju inte så stort fan av grönsaker, så han åt mest kyckling. När vi fråga varför han bara åt kyckling fick vi till svar : Men jag är inte en kaninjävel heller? Haha, sötnos. När alla var mätta och belåtna tog vi oss an varuhuset. Vi hittade ett par jeans, två t-shirts och en huvtröja till pälsk. Och jag köpte alla hjärtansdag present till mams :) Sen åkte vi på donken för peter hade något födelsedagserbjudande där, sen blev de ica maxi - sen hem. När vi kom hem till kära bispgården va de flera dm mer snö än när vi farit. Och de snöar bfortfarande, så de är inte säkert att vi tar oss ut från min gård med bilen om inte plogarn kommer snart ... Men iaf, till middag blev de mjölkmakaroner och köttbullar! Mumsflillibabba :D Sen kom mams och hämta oss, men hon skulle bort så jag och älskling hade hela huset för oss själva - enda tills klockan halv elva imorse. De blev lipstick jungle, one tree hill, lite gos (a), melodifestivalsklagande och oc. Just ja, och pojken med guldbyxorna! Som för övrigt suger btw. Vi somnade inge sent alls, och vaknade halv tio drygt. Sen dess ha vi bara tittat på film, käkat frukost och duschat. Nu är älskling och repar, så ja ska nog titta på film ellrr kankse baka? Vi få se. Ikväll om vi tar oss ut med bilen skja vi på födelsedagsfika hos farmor iaf. :)

So long,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0