alla hjärtans dag

Alla hjärtans dag var helt underbar med älskling. Vi vaknade runt halv elva ungefär, låg kvar i sängen och mös då vi tittade på tv i en timme ungefär. Sen gick vi ned och gjorde frukost, våfflor&glass! Så himla gott! Sen när vi va mätta och så, så tittade vi på tempen. De va inte så kallt och solen sken så vi tog hunden och gick upp till mormor och offa! Underbart mysig promenad i solen, och när vi kom fram fick jag min alla hjärtans dag present av mormor och offa. 200 kr :) Av älskling fick jag världens sötaste ljushållare och av mams fick ja en annan världssöt ljuslykta. :) Vi gick hem igen runt två tiden, och då gick vi upp och kollade på tv. Sen va de dags att laga mat. Tacos blev de :) Mysigt med tända ljus osv. Sen efter maten kom Åke och hämta oss, och vi for hem till kära bispgården. Resten av kvällen bestod av film, mys och massa kärlek.

Hoppas ni hade lika bra dag som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0