you were standing on top of the world

Häääj.
Fick veta att jag hade 37/50 på kärnfysikprovet. Asnöjd, g var 20 så :) Sen så ha jag fått veta vad jag har för betyg i massa ämnen, men jag tänker inte säga de till mams för de ska bli överraskning :) Sen så har jag fått pappret om årskrönikan vi ska skriva nu på jullovet för att få va ledig på tisdag.. SUCK.

Slutade en lektion tidigare iaf, de va soft. Mormor svarade inte så jag fick gå hem och frös ihjäl. Mitt hår var vit is när jag kom hem, och bättre än så - de fanns ingen nyckel så jag kunde inte komma in. Hähä kulliv. Så jag tokringde till mormor, som efter 15 min kom med nyckeln och låste upp. Fan det är ju värsta alaska här ju .. 
Druckit massa varm oboy och fikat för att få kroppen i skick igen. Ska strax se lite film i väntan på att bror ska komma hem .. Sen ska jag sova hos mormor, för Offa for in på sjukan inatt ;(

IMORN ÄR DET EN DAG KVAR, SEN HELG, JULKLAPPSSHOPPING, ÖPPETHUS, LOV, JULAFTON, NYÅÅÅÅÅR.


haha, öppethus för två år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0