that is worth the suffer

Shulul.
Klockan är 8 och jag ha precis käka middag. Bra dygnsrytm. Men jag kom precis hem från stan, därför. Jag gick hem på lunchen, for och tog grissprutan (gick as bra) sen åkte jag hem och kasta i mig mat innan vi begav oss in till ösd. Där gick jag på mötet först. De va konstigt, men ja - lättande. Jag vet inte om de hjälpte så mycke, men som sagt - de lättade. Sen efter det vart de bup. Sen optikern för mams syn ha förvärrats sen så åkte vi hem. Och nu är jag äntligen hemma. Jag har ont i benet ;o Sen så fick jag 19,5/20 idag på matteprovet (y) Stolt.
Ikväll är de grey's, bäst. Sen så imorn är de torsdag = snart helg = happyfejz.

Nu har jag börjat på 3e twilight boken, och dom filmerna har ja inte sett så nu är de spännande !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0