take the gun, and count to three

Nu är jag lugn igen och kan berätta lite om den grymma nobel dagen.
Jag var as sen men lyckades få skjuts av ida så jag hann :)
När jag kom till vildhussen klockan 10.45 såg jag hela vackra 9an. Fytusan vad fin alla var!
Vi fick gå runt och ta massa kort sen ställdes vi på kö med våran dejt för att gå in ett par åt gången.
Jag fick gå med snygghogge & finmalin. :)) När vi kom in var det asfint dukat och så. Sen hela middagen var askul, massa skratt, snack osv. Talarna höll jätte fina tal om olika nobelpristagare, och Fred höll ett jätte rörande tacktal. Värdar var Mirja&Jocke, duktiga var dom! Sen så var de skagentoast till förrätt, kycklingfilé potatisklyftor & rödvinssås till varmrätt, glass hallon och maränger till efterätt. Efteråt blev de massa kort tagning, sen följde jag med brudarna på skolan. Osmart som jag är tog jag inte med mig några skor, så jag hade bara dom skyhöga klackeskorna att gå i. Tack tack tack till Ida som kom och skjutsa hem mig.
Allt som allt var dagen grym. Tack.

Och ikväll blir de till att plugga luciasånger för imorn är de lucia! (y










Kommentarer
Postat av: Daniel :)

Va kul:D

Fin klänning och du med:)

2009-12-10 @ 16:40:16
Postat av: malinarvidsson

du var asfin moa. :) <3

2009-12-10 @ 16:42:14
Postat av: En Nyman

Fina Moa! :)

2009-12-10 @ 18:13:14
URL: http://ennyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0