take anything you want, it's fine.

Shulul.
Här sitter jag, nyduschad och luktar gott. Dagen idag ha funkat. Hela dagen förgylldes av att vi tjejer bara hade 10 min kärnfysik ist för 50 min. Lycka! Vi hade luciaträning också. Jag måste plugga låtarna, kan typ inga :o Sen imorn få vi reda på vem som blir lucia när vi ha genrep i kyrkan! Nicenice. Sen ikväll ska jag dra till porris och hämta mina nobelskor, och efter det måste jag hämta marshallerna som våran klass säljer. Lat som jag är så ha jag bara tagit 3 påsar .. Lagom & bra, då vet jag att jag lyckas sälja alla. Hähä.

Nej nu ska jag drömma mig bort att jag följde med sofie & åsa till thailand för att hälsa på syster ikväll. Jag saknar sönder dig :(
och torka håret måste jag också göra. Det är ju dh ikväll också! (y


fina bex som lucia förra året.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men haha oj! lite skev bild du hitta :) :D Men det är sjukt va fort de går och nu ska nån av er gå där ist ( buhuhu ) ! Och nobel har ni snart :o gah, skjut mig jag har inte ens insett ja går i gymnasiet än xP <3

2009-12-08 @ 17:43:21
Postat av: Anonym

du kommer bli moa, för hela min klass röstade på dig :) <33

2009-12-08 @ 19:08:20
URL: http://jagkallassofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0