seems like a good way to go

Grattis på födelsedagen Offa! Nu blir du ännu äldre, och snart kommer åldern i kapp dig. Jag är så rädd att förlora dig, du är trots allt min hjälte - min klippa. Jag älskar dig så mycket, och du kommer alltid vara en av mina bästa vänner. Du&Jag.



Vaknade runt 11.15 imorse, så nu har jag nyss käka frulle och ska väl ta en dusch snart. Igår var en bra kväll, och ERIK VANN IDOL !! Precis som jag hoppats på, man visste de från första början! :D
Så sen ska vi upp och fira Offa, och ikväll blir de ferre med brudarna! (y


jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: En Nyman

CALLE SKULLE VUNNIT!

2009-12-12 @ 12:58:46
URL: http://ennyman.blogg.se/
Postat av: MAMS

Du måste nog visa det här för offa.. :-)

2009-12-14 @ 14:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0