så länge vi båda andas

Godkvälller. Tänkte gå ut på en promenad, men det är -13 ute så nejtack.
Är nyäten och nyss hemkommen från stan. Var på buppiiis och handalde, så nu är de ingenting förrän i jaunari. Både skönt och inte .. Hade kärnfysik prov idag, gick väl som de gick. Känns som att jag blir godkänd iaf :)
Igår kom de en till nobelklänning med posten, lite försenad dock men det är för dne var från thailand.. Nu har ju nobel vart, men funderar att ha den på öppethus. Som är på måndag ! Hoppas den här veckan går foooort.

Och på lördag ska jag till svall och shoppa julklappar. Niiiiice, känner mig lite stressad när ja inte fixa en enda än ;o



jag vill leka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0