put on a show, i wanna see how u lose control

God kväll. Eller, klockan är kvart över 4, så kväll är de väl inte än ;o
Men skolan flöt på bra, 11/20 på bprovet (y. Sen har jag gjort klart den där jävla sagan och målat massa snygga bilder på askungen & måns zelmerlöw. HAHA, jag skulle få böta om dom skulle se bilderna på riktigt :o
Sen fick alla sluta utom vi musikalare, nicelife -.- Men vi slutade klockan 2 ist, så de gick ganska bra ändå.
Imorn är de trippelboll, onsdag stan, så sista veckan hoppas jag går foooort. REDO FÖR LOV.

Men helt ärligt känns det som att julafton har varit två veckor bort i en evighet. Kan inte dagarna gå lite fortare?

Nått som är säkert är att jag vill ha HELG.


jag vill ha nyåååår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0