just give me a sign, and i'll make u feel alive

Godkväller.
Det blev en tripp till fridap ikväll! Jag mötte upp sofiebebis också gick vi dit i -20. Satan, jag vill inte ha såhär kallt. H a t a r kylan. Också vill jag ha en skoterjävel så man kan roa sig nu när snön ligger på marken. För hammarstrands utnötta slalombacke är ingenting för mig.

Anyway, hos frida blev de film tittning och massa gottis med Frida, Malinx2, Jenny, Soffe & Hans. Sen kom två randoms från gbg? Aja. Filmerna va kul, synd jag inte hann se hela. Men jag missar inte chansen att få skjuts hem!
Imorn ska jag upp klockan 8 -.- Känner inte hoppet. För sen kommer pär och hämtar mig&bror klockan 9. Då drar vi in till stan för att bada, käka och gå på stan en sväng. Jag är sjuukt opepp men de bli väl bättre när jag väl är där.

everything about you invites me in. but when the whole thing is gone, when you are gone, i have to be strong.

Kommentarer
Postat av: ;*

pfft, är du för fin för våran söta backe moa? ;)

2009-12-29 @ 01:38:50
URL: http://anlieah.blogg.se/
Postat av: mams

men du det står en skoter i garaget, du får väl flirta med nån mekaniker som kan fixa den.. :-)

2009-12-29 @ 11:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0