"jag tänker inte leva utan dig"

Hälluu. Soft dag, slutade 13.15 pga jag fick göra engelskauppsatsen tidigare (y) sjukt svåra ämnen, men det gick ganska bra. Imorn är de matteprov. Kulliv. Jag kommer få G skulle jag gissa på. Bättre än så är jag inte i de här kapitlet. Sen på lunchen drar jag hem för då ska jag och mams åka in till stan. Vi ska handla lite grejer och på bup. Fast innan det ska jag på ett hemligt möte. Jag är så himla nervös, inte ens mamma kommer vara med nu. Men jag hoppas det går bra, att det hjälper. Nu ska jag gå ner fortsätta läsa andra twilight boken. Dom är så sjukt bra. Filmerna är grym också, men man får så mycket mer i boken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0