it's just the surface baby

Den här söndagen började med att jag gick ner i köket för att käka frulle, och får se hela mitt vardagsrum vara upp och nervänt. Mams hade tydligen vaknat 8 imorse och fått en kick av att möblera om så. Men sen efter 3 timmar insåg hon att de va ovärt, så hon möblera tibax? Hah sötmams.
Annars har dagen rullat på, väldigt sakta. Jag har fixat öppethusburken nuy iaf (y

Och just för tillfället, sitter jag med lite ångest. Inte bara för att mamma bestämde sig för att borsrta mitt hår (jag har inte gjort det sen i somras, handen på hjärtat) och de gjorde ont, så jag är halv flintis nu. Sen bleker vi min utväxt nu, med ultrablond. Och efter vi hett färgen i håret, läser jag på papperet att man inte få använda de på torrt och skadat hår = mitt hår med rätta ord. FASIKEN, JAG HOPPAS JAG INTE BLIR FLINTIS.
Jag vill inte gå under namnet "ÅKE" hela nästa år :(

Måste bestämma lite mer om vilka kläder jag ska ha på öppethus imorn med. :) FATTA, SEN ÄRE LOOOOOOV.


än sitter allt kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0