don't stop doing what you do

Gomorron. Har nyss käkat frulle och tänkte snart duscha innan jag fortsätter dagen.

Igår drog vi till stugun vid 7 tiden och kom fram dit vid halv 8. Vi åkte till ferren - MEN BLEV UTELÅSTA. Vi var 8 pers som stod där - och fick inte komma in. Sjukt sne man blev dårå, så efter 20 min tjaffs gick vi nerc på busstorget för att klura ut nästa steg. Då träffa vi Julia&Josefin så vi satt där och snackade i kylan medans jag började tappa känslan i mina nylonklädda ben ;o Efter 1 timme ungefär drog vi tillbaka till festen för att bryta oss in elr nått brutalt, men de behövdes inte. För när vi kom dit var dörren upplåst så vi bara gick in. Så smart va vi (y Sen efter det var vi där till 2 då sötmams kom och hämta oss. :) En del folk va riktigt schysst där, men festen verkligen sög - så stugun är inget för mig.

Ikväll är de luciaaa. :)



i just like the way you do.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0