i'm still yours for the taking

2009.
Idag är sista dagen på 2009. Det känns helt sjukt, om jag ska vara ärlig.
Men samtidigt är det en otrolig lättnad. 2009 var det sämsta året i mitt liv, det kan jag ärligt säga.
Jag har varit med om dåliga saker andra år, men inte hälften så mycket som iår.
Med glädje, hopp och lite oro skålar jag in det nya året, nya decenniet ikväll klockan 00.00.
Jag är klar att vända kapitel nu, och trots att det här året var FAIL, så är jag tacksam för att det hände.
Jag har fått kraft och erfarenhet ifrån det. Och träffat masssor av nya underbara personer påvägen.
Och eftersom 2009 var sämst, kan ju bara 2010 bli bättre.
Eller? :D


nu fimpar jag det här året, för gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0