i'm not afraid of you, only of losing you

Shulul.
Vaknade kvart över 1 idag. Haha, längesen jag sov så länge. Men de va sjukt skönt! Jag kollade på film me bror tiss halv 4 imorse så de kan ju varit därför.. Satt och jävlades med äckel itunes igår natt också. Asså, jag fattar ingenting? Den som kom på itunes förtjänar en käftsmäll. Tänk på oss med IQ under 30?
Ska väl ge de ett nytt försök om en stund, då jag samlat krafter. Sen idag ska vi käka julbord nr2. Asså, jag är faktiskt itne less. Kanske är de för jag inte njöt av maten igår eftersom min mage var full av knäck och aladdin? :p

snygg nyvaken brud.

va bara tvungen att testa brors cam ! ha aldrig gjort de :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0