i'll be your doctor, i'll be your cure

Godmorgon. Okej ja skämta bara, jag vaknade för en timme sen faktiskt. Somnade runt 2 inatt, så de var skönt! :) Idag ska jag klä ner julgranen eftersom katten ha bitit sönder belysningen på den. Sen så kommer peliss hit en sväng för att diskutera nyårskläder. Hon verka va lite lost på den fronten, så jag ska visa dom jag köpt tiss imorn kanske hon får lite ideér? Sen blir de väl lite städning också, eftersom imorn är de 3rättersmiddag här på 8-10 pers. Mys. Hur resten av nyår blir kan ja inte säga. De var ingen mening att planera nått, för jag följer ändå aldrig mina planer .. Sak samma. Kul ska de bli.


förra nyår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0