i wanna see how u lose control

Morgooon. Gaahh, imorn är de julafton. LÄNGTAR.
Hittills har jag vaknat, käka frulle, gjort apelsiner med nejlikor i ( ni vet dekoration ) och småstäda lite. Morfar Hannu var också här med granen, så sen blir det att klä den :D Nu börja julkänslan komma, lite iaf. Men inte ett dugg som de adnra åren.. Kanske är de för mina underbara systrar inte är här ? :/ saknaden gör ooooont.
Anyway, längtar tiss man lägger alla julklappar under granen! Idag blir de massa städning och pyntning. Sen ikväll är de som tradition varje år - julfika hos farmor. Kommer vara tomt där också eftersom micke och dom från sthlm inte är här .. Menmen, nu har jag levt i 15 år så de kanske är bra att julen blir lite annorlunda .. Jag vet att jag & bror kommer umgås mycke iaf, vilket känns bra.




syskonkärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0