i think i know whats on your mind

Ha precis kommit hem nu från luciaträningen. Den gick bra och nu ha vi fått våra platser :) Jag vart ju inte lucia, men de vart lika bra ändå om inte bättre - för vackraste thilde blev de! :) De kommer bli sjukt fint luciatåg!

Jag hade matte bprov idag också. Gick väl sådär, men men, inte deppa ihop för de. För imorn är det NOBEL och jag är sjukt taggad ! Alla kommer va så himla fina! Nu väntar jag på att bror ska komma hem så vi kan börja städa. ;o Sen sa rebecka idag på skolan att det inte är grey's ikväll för de är säsongsuppehåll !? Kulliv. Men det kanske är bra, jag är för trött för mitt eget bästa känner jag :o



if I could dream at all, it would be about that.


Kommentarer
Postat av: nathalie

vad kul med nobell & lucia och allting! ni måsta ta massa bilder under nobell så jag får se :) <3

2009-12-09 @ 18:55:03
URL: http://nathiews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0