i gotta work to feed the soul

Godkvällll.
Efter bara 3,5 timmar sömn, tog jag mig upp halv 8 imorse (eller jag vaknade av mardrömmar, igen...)
Skärrad av drömmen kunde jag inte ligga i sängen längre utan va tvungen att gå ner till vovvarna så jag inte var själv mer. Runt halv 10 kom morbror Pär och hämtade oss, sen drog vi till ösd. Jag lyckades hålla mig vaken hela vägen, men de va inte lätt! Vi drog direkt på badet, och var där tills halv 4. Under den tiden spelade vi massa volleyboll, och åkte ruchelkanorna 100000 ggr. SNACKA OM ATT MIN KROPP ÄR ÖM NU, OCH BLÅRÖD.
Men de va lätt värt de! Sjukt kul! Sen efter det drog vi på stan och där shoppade vi lite grejjer. :) Sen nu har jag precis kommit hem, och är döötrött. Men jag tvivlar att jag kan somna nu, så jag skriver lite med älsklingsthilde som kommit hem från sala idag istället. :D Imorn ska jag klä ner julgranen osv. Slapppt iaf.

Shopping;
En tunika
Ett långt linne
En tröja
En kofta
Två trosor
Ett par örhängen (som bror köpte åt mig!)
Lösnaglar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0